
Jeigu nepavyksta prisijungti prie savitarnos, būstų portaluose...
- Pasitikrinti ar Identifikacijos numeris suvedamas teisingai. Jeigu identifikacinis numeris pradžioje turi 0 (nulis) simbolius jis turi būti įvestas -> 018132;
- Patikrinti ar slaptažodis suvedamas teisingai. Slaptažodį svarbu vesti kaip nurodyta sąskaitoje su didžiosiomis ir mažosiomis raidėmis.
- Jeigu netinka slaptažodis pateiktas sąskaitoje, vadinasi jis buvo pakeistas;
- Įsitikinus jog identifikacijos numeris ir slaptažodis vedami teisingai, tačiau prisijungti vis tiek nepavyksta, slaptažodį galima atsinaujinti savarankiškai atliekant šiuos veiksmus:
- Tituliniame puslapyje spaudžiame „Pamiršote slaptažodį“.
b. Suvedame mokėtojo kodą (identifikacijos numerį) ir elektroninį paštą -> spaudžiame „Priminti“
Gausite pastabą, jog priminimas buvo išsiųstas el. paštu:
c. Gautame el. laiške, spaudžiame ant pateiktos nuorodos, kur galėsime atsinaujinti slaptažodį:
Atidarius nuorodą, sugalvojame ir suvedame naująjį slaptažodį 2 kartus į pirmąjį ir į antrąjį langelius:
Paspaudę „Keisti“ bus pateikta pastaba jog keitimas sėkmingai atliktas.
- Jeigu sistema nepriima nurodyto Identifikacijos numerio (mokėtojo kodo) ir el. pašto keičiant slaptažodį, prašome kreiptis į jūsų namo Pastatų administravimo vadybininką.